تمامي شرکت ها براي اينکه بتوانند قسمت هاي مختلف شرکت را به هم متصل کنند به نرم افزار crm نياز دارند. براي ارتباط قسمت فروش با بازاريابي ، ارائه خدمات به مشتري نياز است تا تمامي فعاليت هاي شزکت در نرم افزار crm ثبت شود. در اين پست مي خواهيم با هم بررسي کنيم که نرم افزار crm چيست؟
از سويي ديگر براي اينکه يک کسب و کار بتواند به بهترين شکل ممکن با مشتري در ارتباط باشد و مختص هر مشتري crm شخصي سازي شده منطبق با نياز هاي او ابجاد نمايد، به اين نرم افزار نياز خواهد بود.
از طريق اين نرم افزار مي توانند به تمامي داده هاي مشتري دسترسي داشته و با ارائه خدمات با کيفيت و پشتيباني 24 ساعته به مشتري رضايت آنها را جلب نمايند و باعث افزايش فروش و تعاملات با مشتري هاي خود بشوند. استفاده از Crm براي کارمنداني که به طور مستقيم با مشتريان در ارتباط هستند ضروري مي باشد.
· افزايش بهره وري شرکت
· افزايش ميزان فروش محصولات شرکت
· افزايش دقت پيش بيني
· افزايش رضايت مشتريان شرکت
افزايش بهره وري يعني تمامي کارهايي که به صورت دستي و روتين انجام ميشد به حالت خودکار تبديل مي شود. در نتيجه کارمندان شرکت بر روي اولويت بندي مشتريان تمرکز کرده و و ارتباط قوي با آنها برقرار مي کنند.
با استفاده از نرم افزار crm تيم فروش مي تواند به مشتريان خدمات قوي تري ارائه داد و با مشخص کردن معيارهايي نظير نوع فعاليت، هزينه و بازار مشتريان را تقسيم بندي نمود. شناسايي مشتريان غير فعال و ارسال پيام خودکار از طريق ايميل براي ايجاد فرصت فروش جديد از جمله کارهايي است که توسط نرم افزار crm انجام مي شود.
براي اينکه از آينده کسب و کار خود مطمئن باشيد، بايد داده ها کاملا قابل اعتماد باشند. بدون نرم افزار crm داده هاي که به صورت دستي جمع آوري مي شود احتمال ايجاد داده هاي غير قابل تعتماد بسيار بيشتر خواهد بود. Crm مي تواند تمامي داده هايمشتريان را کاملا به روز در طول فرايند ثبت نمايد و سيگنال هاي خريد را ببه مشتريان ارسال مي کنند.
با استفاده از نرم افزار crm و تعمالاتي که بين شرکت و مشتري ها برقرار مي شود مي توانيد ميزان رضايت مشتري را چند برابر نماييد. به اين معني که با ارائه خدمات شخصي سازي شده از طريق داده هاي مشتري، مشتزي بيشتر با کسب و کار درگير مي شود. قرارداد هاي SLA يعني سطح خدمات به مشتري توسط نرم افزار crm تعريف مي شود و هرگاه عملکرد به گونه اي باشد که سطح رضايت مشتري برآورده نشود، پيام هشدار به مران ارسال شود.
1- ايجاد تيم
2- تعريف و اولويت بندي اهداف سازمان
3- تعريف فرآيند
4- ترسيم پلتفرم شرکت
5- تعرف فيلدهاي مورد نياز خود
6- تعريف اوليه از نحوه گزارش گيري
7- آموزش مديران مجموعه
8- برقراري ارتباط با کاربران
امکانات نرم افزار CRM دانا در زير ليست شده اند :
- مديريت عمليات فروش و بازاريابي در نرم افزار crm با روش هاي جديد مکانيزه شده و هر کدام از کانال هاي فروش قابل برنامه ريزي مي باشد.
- دسترسي به بانک اطلاعاتي مشتريان حقيقي و حقوقي که در نرم افزار ذخيره مي گردد و دسترسي و ارتباط براي شما راحت مي گردد
- توسعه و گسترش کانال هاي فروش در نرم افزار CRM و داشتن حق انتخاب براي مشتري که از طريق سايت، تماس تلفني با چت آنلاين با کاربران ارتباط برقرار کند.
- مديرين فرآيندها و اتوماسيون سازي، به اين ترتيب که کارهاي روزانه به نرم افزار سپرده مي شود واز اتلاف وقت جبوگيري مي شود. بنابراين بهره وري تيم فروش افزايش پيدا مي کند .
مي ,نرم ,افزار ,crm ,مشتري , ,نرم افزار ,افزار crm ,مي شود ,در نرم ,داده هاي
درباره این سایت