در اين مقاله سعي کردهايم تا به زباني ساده مفهوم ITSM و نرم افزار ITSM را به شما توضيح دهيم. نرم افزار ITSM يک نرم افزار بسيار کاربردي براي تيم IT هر سازماني به شمار ميرود. با ما همراه باشيد تا جواب سوال نرم افزار ITSM چيست را به طور کامل دريافت نماييد.
ITSM مخفف IT service management و به معناي خدمات مديريت فناوري اطلاعات ميباشد. به بيان ديگر ITSM به عنوان مجموعه فرآيندها و سياستهايي که يک سازمان براي مديريت و پياده سازي خدمات فناوري اطلاعات خود در نظر گرفته است گفته ميشود. شايد اين تعريف کمي گنگ به نظر برسد. از ITSM در جهت تراز کردن خدمات فناوري اطلاعات يک سازمان و نياز کاربران و مشتريان آن است.
نرم افزار itsm نرم افزاري است که در جهت يکپارچه سازي خدمات IT يک سازمان فعاليت ميکند.
نرم افزارهاي مديريت خدمات IT مختلفي وجود دارد که با استفاده از آنها ميتوانيد خدمات فناوري اطلاعات خود را مديريت کنيد. در اين بين
نرم افزار داناپرو داراي ويژگيهاي بسيار زيادي ميباشد که ميتواندا شما و يا کسب و کاراتان را مديريت کند. از جمله ويژگيهاي موجود در دانا پرو ميتوان به موارد زير اشاره کرد.
مديريت رخداد ها و درخواستها
انواع فرمها و فرآيندهاي مديريت تيکت را مطابق با نياز و اهداف سازمانتان طراحي کنيد. به کمک ماژول مديريت SLA نرم افزار ITSM دانا پرو، ميتوانيد سرعت ارائه خدمات به مشتريان را کنترل کنيد. به کاربران اجازه دهيد به روش دلخواه خود تيکت ثبت کنند. به کمک امکانات پيشرفته نرم افزار مديريت خمات IT proدانا پرو، 40% بار کاري کارشناسان IT را کاهش دهيد.
ويژگي ITSM Asset Management نرم افزار ITSM دانا پرو، تمام شبکه شما را پويش ميکند و همه داراييهاي IP based را مانند کامپيوترهاُ پرينترها و . را شناسايي ميکند. با استفاده از نرمافزار ITSMهميشه ليستي کامل از دارايي هاي سخت افزاري و نرم افزاري سازمان خواهيد داشت. مديريت چرخه حيات دارايي ها از زمان خريد تا استهلاک کامل. مشاهده سوابق تغييرات سخت افزاري و نرم افزاري داراييها.
ايستم IT را ميتوانيد به کمک نرم افزار ITSM دانا پرو در يکجا مشاهده کنيد. تاثير تغييرات را بر کسب و کار سازمان پيش بيني کنيد. همه انواع CI هاي سازمان مانند دارايي ها و سرويس ها را تعريف و در CMDB قرار دهيد. ارتباط CI ها را به صورت نمودار تار عنکبوتي ببينيد. استفاده از چنين نرم افزاري به شما کمک مي کند تا در زمان صرفه جويي کنيد و مشکلات را به صورت عاني شناسايي و برگذار کنيد.
نرم افزار داناپرو توصيههاي انجام شده ITIL در مورد مديريت تغييرات را به کار گرفته است.
با گروه هاي CAB همه افراد مهم سازمان را در فرآيند تاييد تغييرات مشارکت دهيد. با برنامه ريزي صحيح، از تداخل تغييرات با يکديگر جلوگيري کنيد.
با BPMS قدرتمند نرم افزار ITSM دانا پرو، همه روال هاي کاري واحد IT را مکانيزه کنيد. فرم ها، تائيديهها و جريانهاي کاري را از کاغذ خارج کنيد و به دانا بسپاريد. موجوديت هاي جديد بسازيد و از قدرت دانا براي کاهش زمان و هزينه استفاده کنيد. افراد ساير دپارتمان هاي سازمان را در جريان فرآيند ها مشارکت دهيد.
نتيجه گيري
همانطور که در اين مقاله گفته شد، اگر شما يک سازمان بزرگ داريد که از يک تيم IT بهره ميبرد، توصيه ميکنيم که از نرم افزار itsm دانا پرو ساخته شده در شرکت داناپرداز استفاده نماييد. اين نرم افزار داراي ويژگيها بيشماري است و به تيم مديريت فناوري اطلاعات شما در مديريت خدمات it و افزايش سرعت و بهره بري کمک ميکند.
نرم ,افزار ,itsm ,مديريت ,it ,دانا ,نرم افزار ,افزار itsm ,خدمات it ,فناوري اطلاعات ,را به ,خدمات فناوري اطلاعات ,افزار مديريت خدمات ,مديريت فناوري اطلاعات
درباره این سایت